fbpx


1 botol je nak hilangkan karbon di dalam enjin. 2 min je setel

Sangat berkesan dan efektif. Tak sampai 2 min je dah setel. Perempuan pun boleh buat sendiri

Harap maaf kepada pelanggan setia kami kerana tidak dapat membeli di laman web.Kami terpaksa memberhentikan jualan buat sementara waktu kerana terdapat masalah masalah yang perlu diselesaikan dan masalah Covid19 menyukarkan keadaan semasa. Kami akan maklumkan apabila penjualan akan dimulakan semula.

Nak pilih petrol Ron95 ke atau Ron97?
Negara kita ni banyak stesen minyak sampaikan ada yang hanya minat satu jenama sahaja. Ada yang kata, guna jenama tu[...]
Karbon punca enjin menjadi lembab dan kuat menggunakan petrol
Karbon punca enjin menjadi berat dan sangat kuat guna petrol. Kene tekan pedal tu ke dinding baru lah boleh pergi[...]
Wajib tahu tentang air filter kereta anda
Apakah fungsi air filter kepada enjin?Tujuan penapis udara enjin anda adalah untuk mengelakkan habuk, debu  pencemaran dan serpihan lain daripada[...]

Anda boleh whatsap sekiranya nak info lebih lanjut. Kiik icon di atas

GP5 services

>